maanantai 10. helmikuuta 2014

Storsak-hoitolaukku







Olen viikonloppuna järjestellyt tavaroitani ja siivoillut ja tehnyt huoltohommia!
Ihastuin jo raskaana ollessani ystävälläni Mikaelalla tähän hoitolaukkuun. Vuoden ajan se on ollut joka päivä mun ja Markuksen matkassa ja käyttö on ollut kovaa. Nyt se tarvitsi huoltotoimenpiteitä, kantokahvat oli ihan mustuneet liasta ja kauttaaltaan laukku oli tosi likainen. Pesin sen Softcare:n nahanpesuaineella ja olin tosi tyytyväinen tulokseen. Ei sillä pahat läntit lähteny kokonaan pois, mutta yleisilme on tosi paljon puhtaampi ja vaaleampi. Ajan patinaa laukussa kyllä on ja ei mua se haittaa, nahassa se juuri saa näkyä, mutta toi käsittely tuntui saavan sen uuteen eloon. Kannattaa hoitaa nahkatuotteet tolla aineella.

Hoitolaukku Storsak ja malli Sofia. Rakastan tota laukkua. Se on kallis, mutta ostin sen myös pitkäaikasemmaksi laukuksi kuin ihan-vaan-vaippa-kassiksi. Koska Markuksella oli maitoallergiaa, kannoin mukanani aina isoa pönttöä korviketta ja tuttipulloja ja vaikka-mitä; tähän laukkuun mahtuu. Ja sisuksen voi pyyhkiä kostealla joten puhtaanapito on helppoa.

Viikon aikataulu on tiukka. Treenaamme bändin kanssa ja samalla saamme yhden kummisedän kaupunkiin. Viikonlopuksi Markus odottaa Mummia kylään ja lapsenvahdiksi. Ja minä seuraneidiksi!

Juuri kun suunnittelin pulkkailua on Helsingissä loskaa, vettä ja nurmikko vihertää. Olenko vaan hidas vai onko ilmoja pidelly?

Noh, onhan laskiaiseen kyllä vielä aikaa.




1 kommentti :

  1. No onpa upeat kuvat! Storsak saisi sponssata tätä postausta ;D Ja laukku on ihana niinkuin nyt ennenkin on todettu!

    VastaaPoista